شرکت ایدهآل پردازش دایا با تجربهای قریب به ۲۰ سال در زمینه تولید انواع نرمافزارهای اتوماسیون اداری با نگاهی نو به این نرمافزارها و با طرحی متفاوت اقدام به تولید نرمافزار اتوماسیون اداری دایا متفاوت از اتوماسیونهای گذشته خود نموده، در این طرح نیازهای شرکتهای کوچک و متوسط برای راهاندازی سیستم اتوماسیون اداری جهت بالا بردن دقت در نامهنگاریها و راندمان کاری نیروهای انسانی دیده شده و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود قیمتگذاری مناسبی بر روی این نرمافزار لحاظ شده است. ما برآنیم به مجموعههای فعال اقتصادی که به اهمیت وجود سیستم اتوماسیون اداری در مجموعههای خود پی بردهاند کمک کرده و با هزینهای مناسب نرمافزاری در اختیار آنها قرار دهیم که برطرف کننده نیازهای آنها تا حد ممکن باشد. ضمنا در تلاشیم با حذف موارد هزینه اور مانند (تعداد کاربران- بروز رسانی نرم افزار و...) صاحبین کسب و کار را در راستای بقا در این شرایط اقتصادی موجود همراهی کنیم. همچنین می توانید نرم افزار اتوماسیون اداری را در ابتدا به صورت رایگان نیز در اختیار داشته باشید و در صورت رضایت آن را خریداری کنید.
تفاوت این نرمافزار با دیگر اتوماسیونهای اداری رایگان از دو منظر میباشد.
الف) در دیگر نرمافزارها نیازها بسیار گسترده دیده شده و شرکتهای کوچک و متوسط برای استفاده از این نرمافزارهای گسترده با چالشهای پیچیدهای از لحاظ آموزش و امکان بهره برداری روبرو هستند در صورتیکه در نرمافزار اتوماسیون اداری دایا امکانات نرمافزار در سطح نیاز این مجموعهها دیده شده که فهم و کار با این نرمافزار را بسیار سهل و ممکن نموده است. به عبارتی این مجموعه با حذف قسمت های کم کاربرد و یا بسیار تخصصی که برای مجموعه های کوچک تر کارآیی ندارد نرم افزار را تولید کرده است و با بررسی دقیق امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به صورت روزانه پاسخوگی نیاز های مجموعه شان باشد
ب) قیمتگذاری نیز با توجه موارد ذکر شده و البته بسیار پایینتر از امکانات موجود در نرمافزار بوده و دقیقاً با توجه به شرایط روز اقتصادی و در جهت سهولت خرید محاسبه و در نظر گرفته شده به گونهای که شما با انتخاب یکی از سه روش نصب و با توجه به قدرت خرید و همچنین سقف نیازهای مجموعه خود، امکان خرید و استفاده از این نرمافزار را دارا میباشید.
از دیگر امکاناتی که برای خرید این پکیج در نظر گرفته شده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• امکان استفاده ۱۰ روزه از نسخه اصل نرمافزار به جای دمو جهت آشنایی کامل با محیط و امکانات آن
• ارایه پکیج آموزشی رایگان
• تعداد کاربر نامحدود
• شش ماه پشتیبانی رایگان
• امکان بازگشت بیقید و شرط مبلغ خرید نرمافزار تا یکماه پس از استفاده ( گارانتی بازگشت مبلغ خرید)
• پکیج یک نصب: نصب رایگان بر روی سرور شرکت ایده آل پردازش، استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری با امکانات محدود با پرداخت آبونمان نگهداری ماهیانه(نصب ابری)
• پکیج دو نصب: نصب بدون محدودیت نرم افزار بر روی سرور شرکت ایده آل پردازش(هزینه نصب اولیه)، استفاده بدون محدودیت از نرم افزار با پرداخت آبونمان نگهداری ماهیانه(نصب ابری)
• پکیج سه نصب: خریداری نرم افزار اتوماسیون اداری و نصب بر روی سرور مشتری، استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری بدون محدودیت در تعداد کاربر
• نامه نگاری و بایگانی اسناد
• کارتابل اتوماسیون اداری
• اتوماسیون من – امکان مدیریت کارهای شخصی
• ثبت نامههای وارده و صادره بر اساس نام شرکت
• داشبورد مدیریتی نرم افزار
• امکان طراحی و پرینت نامه های اداری بر روی سربرگ
• نرم افزار مدیریت مشتریان
• نرم افزار مدیریت قراردادها
• راه اندازی و نصب (شامل هزینه )
• آموزش- رایگان ( به صورت آنلاین و ارایه پکیج کامل آموزشی رایگان )
• بازگشت پول 30 روز بازگشت بدون قید و شرط
• تعداد کاربر نامحدود
• پشتیبانی رایگان (آنلاین)
• ارتقاء و بروزرسانی ها رایگان
مجموعه ایده آل پردازش دایا طبق وعده ی خود مبنی بر بروز رسانی نرم افزار اتوماسیون اداری به صورت رایگان به زودی و در بهار 99 اقدام به اضافه کردن دو نرم افزار بسیار پر کاربرد کرده که می توانند خدمات بسیار مناسبی به تمام صاحبین مشاغل ارایه کنند، ارزش ریالی این دو نرم افزار بیش از 17 میلیون تومان تخمین زده شده که البته به صورت کاملا رایگان و فقط در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان کاربر در نظر گرفته شده.
نرم افزار مدیریت قرارداد:
در این نرم افزار امکانات ویژه ای برای ثبت و پیگیری قراردادهای شما در نظر گرفته شده و شما می توانید بدون فراموشی موارد کلی قرارداد به پیگیری آنها بپردازید
• امکان ثبت عنوان قرارداد
• امکان ثبت زمان شروع و زمان پایان قرارداد
• امکان ثبت مبالغ دریافتی و پرداختی مربوط به قرارداد
• امکان ثبت خدمات ارایه شده مربوط به قرار
• پیگیری موارد فوق با استفاده از آلارم گذاری و تعیین زمان در آینده
نرم افزار مدیریت مشتریان (CRM): در این نرم افزار امکان ساماندهی و نظم در پیگیری های مشتریان برای شما کاربران به وجود آمده که نظم دهی واحد های فروش و ارایه خدات مناسب و به موقع به مشتریان را فراهم می کند
• تشکیل بانک اطلاعاتی کامل با تمام جزییات در خصوص مشتریان ( اطلاعات کامل و مشخصات مدیریت، آدرس ها و شماره های تماس و ایمیل ها )که معمولا در بین پوشه ها و پرونده ها گم می شوند
• امکان ثبت مبالغ دریافتی و پرداختی مربوط به مشتریان
• الویت بندی ارایه خدمات
• در دسترس بودن گزارشات و ارایه منظم آنها به مدیران مجموعه
پکیج 1: امکان استفاده از پکیج 1 با هزینه مناسب تر (امکانات محدود تر )
پکیج 2: امکان استفاده از پکیج 2 (نصب بر روی سرور شرکت )
• راه اندازی و نصب (رایگان )
• آموزش (رایگان )
• بازگشت پول
• تعداد کاربر (نامحدود)
• پشتیبانی (رایگان )
• ارتقاء و بروزرسانی ها (رایگان )
• توضیحات
نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی
نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی - پرداخت هزینه اولیه بابت دو نرم افزار تکمیلی مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها
نصب بر روی سرور مشتری - واگذاری لایسنس کامل نرم افزار - استفاده از دو نرم افزار مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها
با ثبت نام و تکمیل فرم زیر به صورت آنی و رایگان ار امکانات نامحدود نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده کنید
جهت آشنایی بیشتر با قابلیت ها و امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان دایا، به غیر از امکان دریافت دموی خرید نرم افزار، امکان کارکردن با نسخه اصلی
با توجه به نیاز مجموعه های فعال اقتصادی به نرم افزار های مکملی همچون مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها در کنار نرم افزار اتوماسیون
با توجه به رقابت بین شرکت های ارایه دهنده محصولات و خدمات نرم افزاری و در راستای ایجاد فضای امن خرید و همچنین کمک به شما برای
با توجه به نگاه متفاوت مجموعه دایا برای آماده سازی نرم افزارهای کسب و کار با کم ترین میزان محدودیت جهت استفاده کاربران، محدودیت بر
این اتوماسیون مانند دیگر اتوماسیون های اداری شرکت های همکار از ترکیب چند ماژول تشکیل شده که مجموع این نرم افزارها دارای کارایی مناسبی برای جمع آوری،
این ماژول به عنوان ماژولی بسیار کاربردی و به صورت کاملا رایگان، در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن و در راستای اتوماسیون کردن هر
با توجه به نگاه مجموعه دایا برای آسان سازی استفاده از انواع نرم افزار های اتوماسیون شرکتی و همچنین از بین بردن انواع محدودیت ها، نرم افزار اتوماسیون اداری دایا
این ماژول نیز به عنوان ماژول کاربردی دیگری، به صورت کاملا رایگان در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن همچنین در راستای ثبت دقیق
با توجه به اینکه مدیران مجموعه ها باید بتوانند از هر مکانی و در هر زمانی تسلط کافی به روند های جاری مجموعه خود داشته باشند، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که امکان کنترل و نظارت کافی و مستمر برای مدیران این مجموعه ها آماده و با توجه به این که این نیاز تنها از طریق تعریف شدن در گوشی تلفن همراه اشخاص امکان پذیر می باشد، طراحی مناسب و به روزی جهت نسخه موبایلی نرم افزار اتوماسیون اداری دایا تهیه شده است، همچنین در آینده ای نزدیک و در آپدیت های آتی نوید ارایه اپلیکیشن موبایلی این نرم افزار را به کاربران محترم می دهیم.
در اکثر نرم افزارهای اتوماسیون اداری نگاهی کلان و بسیار پیچیده به نیازهای مشتریان وجود دارد و موازی این نگاه، راه کارهایی پیچیده برای این نیازها در نظر گرفته شده، ما نیز در گذشته با این نگاه جوابگوی درخواست های مشتریان خود بوده ایم و با نرم افزارهایی پیچیده،
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا بهترین ابزار در جهت حذف کاغذ و راه اندازی سیستم الکترونیک (Paperless) در سازمان شما می باشد. این نرم افزار امکان نامه نگاری بین مدیران و کارشناسان،
ثبت و بایگانی نامه های وارده و صادره، پرینت اطلاعات مورد نیاز کاربربا یا بدون سربرگ را ایجاد کرده و با استفاده از انواع پوشه های مجازی به راحتی از فضای فیزیکی اشغال شده توسط مدارک و مستندات مکتوب اداری کاسته است.
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا، دارای کارتابلی قوی با امکان تفکیک نامه های داخلی، وارده، ارجاع شده و صادره می باشد.
این بخش از نرم افزار اتوماسیون اداری امکان ایجاد پوشه بندی با ساختار درختی برای بایگانی نامه های اداری و شخصی را فراهم نموده است. در بخش پیگیری امور، شما می توانید برنامه کاری شخصی با ثبت کارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه خود را در نرم افزار TO DO LIST) ( ایجاد کرده، همچنین امکان دریافت آلارم بر اساس زمان بندی ها و بر برنامه ریزی های صورت گرفته برای شما فراهم شده است.
در این بخش از نرم افزار اتوماسیون اداری با امکان ثبت سازمان ها، شرکتها، کارشناسان و همچنین مدیران آنها، شما می توانید هر نامه وارده و یاصادره را به یک یا چند شرکت، کارشناس و یا مدیر مرتبط کرده و در سیستم ثبت نمایید. این قابلیت هم به بایگانی بهتر نامه ها کمک کرده و هم برای یافتن نامه های ارسالی به یک شرکت و یا سازمانی خاص بسیار کارآمد می باشد.
یکی از امکانات جذاب این نرم افزار داشبورد مدیریتی آن می باشد. این فضا تمامی دسترسی های مورد نیاز به بهترین شکل در اختیارکاربرقرار گرفته و از این طریق کاربر حسی متفاوت را در استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تجربه می کند. تجربه ای که حس راحتی در کار و وابستگی به استفاده از نرم افزار را ایجاد می کند.
اگر شما به دنبال خریداری یک نرم افزار اتوماسیون اداری سبک، چالاک و پویا هستید و همچنین در نظر دارید که امکانات مورد نظر خود را مقرون به صرفه در اختیار بگیرید امکانات زیر را در نظر بگیرید.
• آموزش رایگان
• ضمانت بازگشت مبلغ درصورت عدم رضایت مشتری
• تعداد کاربر نامحدود
• به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک
• تحت وب
• امکان ارتقاء از یک پکیج به پکیج بالاتر فقط با پرداخت هزینه مابه التفاوت
• 6 ماه پشتیبانی رایگان
• به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک
• تعداد کاربر نامحدود
فروش ویژه : 09923475468